fredag den 18. november 2011

Ja, jeg bruger betydeligt flere penge på kaffe end på tøj

Jeg har været min evige humør-redningsmand, Streetcoffee, utro. Med ham her:


La Cabra i JM Mørks Gade. Til mit forsvar må jeg sige, at det (næsten-og-i-mangel-af-bedre-agtigt) er som at tilbringe to minutter i Barcelona. Hvor jeg boede engang, og som jeg savner. Og kaffen ER god, og så må jeg jo bære over med, at den bliver serveret i meget Jylland-i-90'erne-agtige papkrus. Ejeren er rar, lidt nervøs i det og meget lidt spansk - og han hilser på mig på gaden, selvom jeg kun har købt to kopper kaffe i hans biks. Eventuelt har han for få kunder... eller også er mine sorte rande under øjnene så store, at jeg ikke er til at glemme.

Hvis man er typen, der ikke fluks må løbe videre hid og did med halvsovende bebs, er der også fotobøger, man kan bladre i, plader man kan lytte til eller stearinlys, man kan stirre ind i. Det skal på listen over ting, jeg vil foretage mig i 2051.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar