torsdag den 21. april 2011

Nu med internet

OK. Så de Smukke Naboer (nu eks) har vist sig også at være sporty. I hvert fald cykler de gerne op og ned af bjerge, så søn 1 og 2 kan slås forelsket, som de plejer.

Og mormoren og morfaren og moster Otanne sylter og bager og sætter på plads, så jeg, Miss Plukkeve (nu 8000 C), kan holde det "rolige regime", gravid-lægerne på Skejby foreskriver. (Det lyder som rædselsregime. Just sayin')

Og Manden ordner ting og installationer og trådløst net, så jeg kan blogge. Så jeg blogger og er roligroligrolig og spiser alt det, de andre sylter og bager og hoster en lille smule af flyttesorg træk fra veluxvinduerne og føler mig taknemmelig over meget hjælpsomme omgivelser og muggen over meget lidt hjælpsom krop i kombination med meget høj fjerdesal.

Rygterne siger, at det bliver 20 grader varmt i dag. Eventuelt må jeg rutsche ned ad gelænderet og ud og nyde solen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar