mandag den 22. november 2010

Ting som man kan bruge en sygedag på at spekulere over

  • Mon Sønne når at blive rask inden sin toårs fødselsdag i morgen?
  • Mon Manden og jeg gør?
  • Mon han bliver traumatiseret, hvis han ikke får en gave af sine forældre? Eller hvis vi nu bare pakker et eller andet af hans legetøj ind? 
  • Mon gæsterne bliver traumatiserede, hvis de får toastbrød med pikantost i stedet for fx kage? Eller hvis vi sætter dem til at rydde op og lige tage de sidste dages opvask?
  • Mon gæsterne bliver smittet?
  • Mon Sønne sover bedre (dvs. vågner sjældnere end ca. hver tiende minut) i nat?
  • Mon vi i modsat fald bliver skingrende sindssyge?
  • Mon de Vigtige Arbejdsmennesker, der hele tiden ringer til min telefon, snart bliver sure over, at jeg ikke tager den?
OK. Jeg føler mig faktisk noget... raskere, nu hvor jeg har sovet et par timer i sammenhæng her til formiddag. Manden og Sønne er gået kolde side om side i hver dages stribede t-shirt og ser syge og meget nuttede ud. Måske skulle jeg prøve at rydde op. Eller tage noget andet en morgenkåbe på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar