onsdag den 5. oktober 2011

Onsdagstaknemmelighed. Nu ironi-fri.

Jeg vil gerne sige tak til

...mormødre der kommer forbi og leger med nu ikke længere opkastende dreng dagen lang.

...øko-fødevarefællesskabet, der gav mig jord under neglene og frihed fra børn og tanker i de tre timer, det tog at fylde 74 kilo gulerødder i 74 poser sammen med 74 monstersquash. Og så videre.

...Manden, der indvilgede i at gå med BetteLiv fastsviklet på maven i stort set al den tid det tog at fylde de 74 økoposer.

...min nye mødregruppe, som er den ærligste og herligste gruppe damer, jeg længe har mødt. Jeg skriver hyldestindlæg ved lejlighed.

...BetteLivs sovehjerte.

...Sverige, som er et land man kan tage til i efterårsferien, og hvor man nådesløst kan lade børn (eller bare barn) sove midt mellem bedsteforældrene og måske rent faktisk få lejlighed til at føre en samtale på over ti minutter med Manden. Over en skål billig lösgodis.

...den hollandske popcornmaskine, der får Sønne til at se sådan her ud i hovedet og være næsten helt stille i flere minutter:


...trådløst internet. En vidunderlig gave til mig og verden. En gave der i sandhed fortjener en nobelpris, fordi den gør det muligt at sidde og blogge her ved siden af Sønne hin Søvnløses seng. Og dermed afværger en truende putte-sindssyge. Nobelpris i medicin? SÅ fortjent.

...de is der ligger ude i fryseren og venter på mig og fjerneren. Når liige begge børn sover på én gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar