mandag den 12. november 2012

Så ved man virkelig-virkelig, det er mandag. Og at ungdommen er flygtig.

I dag tog Manden et billede af mig, hvor jeg lignede en træt og overordentlig bleg 45-årig.

"Du skal ikke kigge på dig selv. Du skal kigge på baggrunden," sagde Manden. Som ret beset slet ikke tog et billede af mig men testede noget baggrund. Jeg var bare lys-baggrunds-model. Og træt. Og bleg. Og gammel.

Senere var jeg til kiropraktor, der sagde ting som:

"livet slider jo på én"

og

"du burde drikke mere vand og være mindre stresset og tilbringe mindre tid foran en computer og få mere massage i nakken."

og

"Dit blodtryk er for højt! Hvis jeg var læge, ville jeg nok begynde at snakke om blodtrykssænkende medicin."

Nu går jeg lige ud og graver mig ned (på en afslappet, blodtrykssænkende måde. Uden computer, med vand).

PS Kiroprakteren sagde også, at jeg var "virkelig smidig" og meget upjevset - modsat "alle mændene - de hyler altid op, når de ligger her." Værdifulde komplimenter, som jeg vil ligge og lune mig ved, i det der hul, jeg er på vej ud og grave til mig selv.

PPS Jeg går selvfølgelig ikke ud og graver mig ned. Jeg sætter mig i sofaen og skriver nogle mails. Men sig det ikke til kiropraktoren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar