torsdag den 19. april 2012

Bøsser og baller

Når man har det med at kalde sine børn BØLLE (som i "nååårh min lille bølle) og BASSE (som i "nååårh mors lille basse"), kan der meget hurtigt gå kludder i det. Og pludselig hører man sig selv halvråbe midt i noget offentlighed - fx i et fyldt IC3 tog til København - "Nåårh, mors lille bøsse! Mors lille balle!"

Flot. Især når man gik rundt og troede, man slet ikke var sådan en, der talte pattesprog til sine børn.

UPDATE: Det kunne faktisk godt blive værre... som da min søster krammede Bette og glad sagde: "nåårh, Mosters lille Livsefisse... Æh, ah - LivseFIS, mener jeg!"

1 kommentar:

  1. Ha ha!! Det har jeg også gjort, - og af samme grund. Jeg gjorde det så lige mens sunderen var på besøg... Godt at hun var så cool og ikke lave en underretning!

    SvarSlet