torsdag den 13. juni 2013

Næste år fejrer vi med druk og søvn og fri

I går havde Manden og jeg været kærester i syv år.
Jeg gav ham chokolade og spiste selv halvdelen.
Han gav mig en burger.
Vi skulle også skåle i noget med bobler, når børnene sov, men endte med at arbejde natten lang i stedet. (Undtaget en powernap op ad monsterprinteren, der larmer som en russisk motorvej, men som man altså godt kan sove fra).

Så vi udskød boblerne til i aften. Hvor Sønne så besluttede sig for ikke at sove. Vistnok fordi hans solsikke i vindueskarmen var knækket. Knæ-hæ-hæ-hækket.

Nu er klokken kvart i ti, og Manden arbejder igen.

Men det er OK. For vi er mindre trætte end sidste år og forrige år og året før dét, hvor ingen af os havde overskud til at købe nogen former for bobler. Det går fremad, ikke.

Og vi når det nok i morgen.

8 kommentarer:

  1. Tillykke med 7-års dagen. Synes det lød ganske romantisk med chokolade og burger. Til sammenligning kan jeg fortælle, at vi i går havde prioriteret en barnepige som kom kl. 17 for at vi kunne tage lidt ud. Romantiske som vi tog vi først i Bauhaus og købte fugemasse og en maleprøve til huset (i en farve som det bare æ bliver). Derefter tog vi i IKEA og kiggede på noget så frækt som et brygges, mens jeg sukkede over alt det skrammel man kan købe derude. Inden vi gik slukørede derfra spiste vi en alt andet end romantisk middag i cafeteriet. Yes, vi forstår at udnytte tiden sammen fuldt ud...

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
    2. Hahaha. Det kunne have været os, bortset fra jeg ikke er voksen nok til noget, der har med bryggerser (eller hvad det nu hedder i flertal...) at gøre.

      Slet
    3. Ja ja, det troede jeg heller ikke - indtil jeg pludselig står i cement til knæene og skal vælge hvilken farve fugen skal have :D Vi fandt desværre ikke noget, der kan være i vores bryggers. K fabler derfor om at bygge noget selv, og jeg bider mig i knoerne for ikke at bryde ud i krampelatter. Det står nok færdig, når I har 10-års dag og sidder og håndmader hinanden med (af kollektivet) hjemmelavede specialiteter og skyller det ned med champagne.

      Slet
  2. Tillykke med de 7 år. Jeg synes det er det vilde overskud, at I ligefrem fik købt bobler.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, iggå?! Hvem ved, hvad det kan ende med.

      Slet
  3. Det er sg'u ok og falde i søvn henover printeren - når I får tid til at drikke bobler om 20 år vil I med fryd tænke tilbage på denne her tid i Jeres liv. I er dejlige og gør det godt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak-tak. Jeg håber nu virkeligt, at vi får tiden indenfor de næste 20 år, må jeg sige.

      Slet