tirsdag den 26. november 2013

How to beat the Beder winter #1

Nåmen i øvrigt har jeg været tre dage i Barcelona med Maris aka min evige sambo i hjertet aka Viggos mor.

(Og ikke i Kina med helikopter og alle mine venner, som Livse bildte vuggestuepædagogerne ind.)

Og vi er jo de mest nonchelante globale damer og blablabla og har boet i Barcelona og what have we. Så vi var naturligvis hævet over almindelige dødelige turister og og turistattraktioner og kunne bruge tiden på dels at snakke om vores børn (...) og dels med at gå på jagt efter sol, rødvin, stegt mad fra det lokale køkken. Og gamle ufolandingspladser. Og grise med blomster i numsen.

Og så var der også lidt dødsdruk. Men det bliver jeg helt svimmel af at tænke på stadig væk, så den gemmer vi til en anden gang. Eller aldrig.

Og hvis min telefon aka mit kamera kunne snakke sammen med blogger, ville jeg spamme jer med billeder (af sol, ufoer og grisenumser), men det gemmer vi til en anden gang. Eller aldrig. Jeg har under alle omstændigheder fået nok af det hele (sol, ufoer etc.) til at holde vinterdepressionen stangen resten af året. Hep. Og spanske julegodter har jeg også med hjem!


6 kommentarer:

  1. Åh hvor skønt med Barcelonaferie uden børn, men med god veninde und alles. Meget velfortjent inden endnu en vinter out there. Kh L

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Det føltes skiftevis velfortjent og helt ude af proportioner: Vi er i udlandet! Uden børn! OMG!

      Slet
  2. Lyder som en skøn tur. Dejligt med fyldte sol-depoter til at gå vinteren i møde med.

    PS: En helikoptertur til Kina kunne nu også have været spændende ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. De der depoter er mere flygtige end som så. Men det var saftsusemig fedt, så længe det varede.

      Slet