søndag den 22. august 2010

Hvad flytterodet gemte...

  • 11 tandbørster. Nye og gamle og i alle hårdhedsgrader.
  • Sundhedsplejerskernes magasin om børn og heri en artikel med følgende ordlyd: "... hvis man selv er rolig og tager tingene let, så sover barnet igennem efter to-tre måneder. Mere hårdt behøver det ikke at være." WTF?!? Hvilke børn? Jeg bliver så arrig af at læse den slags... It's not a keeper.
  • Et bryllupsbillede af min mormor (iført brudekjole syet af faldskærmsstof) og morfar (iført anden-verdenskrig-er-lige-overstået-men-jeg-er-ikke-kommet-mig-helt-smil). It's a keeper.
  • CD'en 'The Lion King - Original Broadway Cast Recording'. Hvor kommer den fra? Hvorfor har jeg den endnu? Jeg har aldrig været på Broadway og var ganske givet for gammel til at lytte til Disney-musik, dengang løvernes konge var et hit. 
  • Omtrent et kilo spidskommen fordelt i diverse åbnede og uåbnede (og for de flestes vedkommende ret fedtede) poser. Hvis der er nogen der mangler, skal de bare sige til...

1 kommentar:

  1. Når nu du er flyttet i så meget mere plads, så er der vel allerede investeret i grå uldsofaflyder;-)

    SvarSlet