lørdag den 14. januar 2017

Frost

2017 skal bruges på at komme sig oven på 2016.
Sagde jeg og mente det.
Men fuckedifuck hvor havde jeg ikke regnet med, at det skulle være SÅ hårdt. Jeg tror, det er det hårdeste, jeg nogensinde har været ude i. Og indtil videre har jeg taget fejl, hver gang jeg troede, at bunden var nået. Så eventuelt skal vi længere ned og længere ud, end vi allerede er. Med højere puls og mere angst.
Men hvis det er det, der skal til, er det det, der skal til.
Og haven er OK pæn i frost.




6 kommentarer:

  1. Men det er virkelig smukke billeder. God karma herfra.

    SvarSlet
  2. Haven er i dén grad ok pæn i frost. Waouw! Jeg hepper på dig. Februar bliver bedre. Januar er altid en bitch! Også selv om haven er pæn. <3

    SvarSlet
  3. Jeg sender lige lidt god vind herfra (:

    - K

    SvarSlet
  4. Wouw, flotte vibterbilleder!
    Jeg sender masser af god 2017-karma i din retning.

    SvarSlet
  5. Jeg synes det lyder som en god plan.
    Sikke et hårdt år, I har haft.
    Kram

    SvarSlet