søndag den 20. oktober 2013

Efterår. Arbejde. Nervøst vrøvl på engelsk.

Det er det dejligste efterår nogensinde. Jeg er den mest arbejdende og mindst bloggende mor længe.

Til gengæld kører jeg meget i bil.

Og gør min have vinterklar. Who would have thought.

En del af mit pludselige omfangsrige arbejde er at være redaktør for nogle unge, smukke og meget, meget ambitiøse journalister fra hele verden. Jeg føler mig grumme priviligeret (og bange. og gammel). Og jeg tager mig selv i at sige ting som "well, you know, I used to live all over the world, and now I live in the suburbs and have a really dull life, hahaha, so you're like the exotic thing for me. That's so great!"

Den slags bemærkninger falder fuldstændig til jorden. Også hos mig selv.

I øvrigt er det også løgn, for mit bofællesskab er saftsusemig alt andet end dull. Men det kan jeg jo eventuelt viste de unge & smukke ved lejlighed. Når jeg lige har arbejdet lidt mere.

God søndag aften til jer.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar