søndag den 19. marts 2017

Forårshjerne

Følelsen af taknemmelighed har sneget sig tilbage i mit liv. Den er en virkeligt savnet og velkommen ven, som nu sidder med til bords - ind i mellem i hvert fald - sammen med de lidt mindre sjove venner Bitterhed, Angst, Træthed og Vanvid.

Måske kom Taknemmelighed forbi, fordi Sønne er blevet mere sig selv. Det er lettere at være taknemmelig, når ens hjem er et rart-agtigt og fredeligt-agtigt sted at være, og man ikke hele tiden er bekymret for sine børns velbefindende, og for hvornår det hele eksploderer næste gang.

Måske blev Sønne mere sig selv, fordi hans mor på et tidspunkt holdt op med (eller holdt pause fra, bank på træ, salt over skulder, 7-9-13) kun at være bitter, angst, træt og vanvittig.

Måske har det hele noget med forår at gøre.

Under alle omstændigheder smiler Taknemmelighed til alle væmmelige følelser og lover, at alting nok skal gå. Og gå godt. Og Sønne tegner NERF guns, og ind i mellem alle eder og forbandelser og talen sig selv ned siger han lige så stille det er da bare godt gået det dér, synes jeg.

13 kommentarer:

  1. Det er godt at høre :-)

    SvarSlet
  2. Sender flere positive vibrationer jeres vej <3

    SvarSlet
  3. Dejligt at det går bedre, måske er det forår, hvem ved, det helt sikkert et dejligt forår.

    SvarSlet
  4. Jeg synes også, at det bare er godt gået det dér! :)
    Kh herfra

    SvarSlet
  5. Herligt. Forår, tilfælde eller overskud - skønt at høre er det hvertfald :D

    - A

    SvarSlet
  6. Jeg vil bare sige, i tilfælde af at du undrede dig over det, at vi er mange der har lagt mærke til dit fravær. Det skal ikke forstås som et pres for at du skal vende tilbage (for jeg forstår godt hvis overskuddet ikke er til det), det er mere ment som en kærlig besked om at vi altså har lagt mærke til at du er væk. Bare hvis du følte at vi ikke havde set det .. Det var dårligt formuleret, men jeg håber du ved hvad jeg mener ...

    SvarSlet
  7. Kære Carport og Noia
    Som langtidslæser med mange af de samme problematikker som jer, håber jeg virkelig, at forårstaknemmeligheden smittede af på resten af 2017.
    Gid I får et 2018 fuld af solskin, godt helbred og penge. Fordi, det er sgu meget rart at have ikk?
    Bedste hilsner fra en frænde i ånden.....

    SvarSlet
  8. Den, der læser dette vidnesbyrd i dag, skulle fejre med mig og min familie, fordi det hele startede som en vittighed for nogle mennesker, og andre sagde, at det var umuligt. Jeg hedder Jacob Schultz og kommer fra Tivoli, men jeg flytter til Belgien med min kone. Jeg er heldigvis gift med to børn og en smuk kone. Der skete noget forfærdeligt med min familie, jeg mistede mit job, og min kone forlod mit hus, fordi jeg ikke kunne tage godt af mig selv og familien. hende og mine børn på det bestemte tidspunkt. Det lykkedes mig i ni år, ingen kone at støtte mig til at passe godt på børnene. Jeg prøver at sende en testmeddelelse til min kone, men hun forhindrer mig i at tale med hende. Jeg prøver at tale med hendes ven og hendes familie, men jeg ved stadig, at nogen kunne hjælpe mig, og jeg har sendt anmodningen senere til så mange virksomheder, men stadig Ring ikke til mig, indtil en trofast dag kommer, som jeg aldrig vil glemme i mit liv . Da jeg mødte en gammel ven af ​​mig, som jeg forklarede alle mine vanskeligheder, og han fortalte mig om en god mand, der hjalp ham med at få et godt job hos Coca cola-selskabet, og han fortalte mig, at det var en caster-charme, men jeg er en person, der aldrig tror på fortryllelse, men jeg besluttede at prøve det, og jeg kontaktede ham via doctorosagiede75@gmail.com. Han instruerede mig og viste mig, hvad jeg skulle gøre i disse tre dage efter lanceringen af ​​trylleformularen. Jeg fulgte alle instruktionerne og gjorde, hvad han bad mig om at gøre godt. Drosagiede sørg for, at alt gik godt, og min kone ville se mig igen efter det vidunderlige arbejde Drosagiede. Min kone ringer til mig med et ukendt nummer og undskyldte, og hun fortalte mig, at hun virkelig savner mig og vores børn og min kone kommer hjem. Og efter to dage kaldes et firma, som jeg har sendt mit takkebrev, nu er jeg den eksemplariske virksomhedschef her i USA. Jeg anbefaler, at hvis du har problemer, send en besked til denne e-mail: doctorosagiede75@gmail.com eller whatsapp +2349014523836 og du får det bedste resultat. Tag ting for givet, og det vil blive taget væk fra dig. Jeg ønsker dig det bedste.

    SvarSlet