lørdag den 17. september 2011

Men jeg tilbød da min stemme i bytte for en City Select...

En god journalistven bemærkede - med ret meget "what has the World come to" mellem linjerne - at jeg skrev om tvillingevogne på selveste valgdagen.

"Er det virkelig sådan at være mor?" blev der spurgt.

Hvilket jeg har tænkt mig at undlade at svare på.

Til gengæld vil jeg sige: Hvis jeg kunne vælge farven på min fremtidige tvillingevogn, ville den være rød. Knald-postkasse-rød. Men min (blå) hjælpsomme revisorven har spottet denne her ikke-røde fantastiske og billige sønderjyske oldsag, som vi snart skal ned og hente:

I øvrigt må jeg - ud fra svar på sms'er, blog og facebook - konkludere, at der i mine hjælpsomme venners og cyberbekendtes hoveder var plads til meget andet end krydser og valgdebatter. Vi siger tak. Og triller snart af sted med bækken og ryg i tiptop stand og unger i den helt fantastiske tvillingevogn.

3 kommentarer:

  1. Øj! Er den ikke helt enormt LANG?? PS - din indre gør-det-selv speltmutti kan lige fabrikere noget hjemmesyet knaldrødt quilt-halløj; så er der balance i tingene igen :-)

    SvarSlet
  2. Haha - fantastisk køretøj, men ahem... er den nem at få med ind (og ud) af en bybus?

    SvarSlet
  3. Nu har vi hentet den (vi kørte blandt andet gennem Øster Starup!), og jo, den er megalang. Og sikkert umulig at få ind i en bus. Til gengæld kostede den kun 300 kroner...

    SvarSlet