lørdag den 10. september 2011

CheapMoms medium-fredag

Nåmen hvad blev der så af hende der supermom?

Hm.

Supermom begik den fejl at lade bebs sove i barnevogn og tro, at to-årig kunne transporteres hjem uden at blive båret.

Ha!

Undskyld bækken. Undskyld ryg. Han sad på mine skuldre hele vejen. Og lavede tre scener undervejs. Som jeg dog tacklede uden hverken vold eller hyl.

Og vi gik gennem banegården hjem og brugte to kroner på det lille modeltog og krammede alle bamserne i build-a-bear. ("mor, vi skal købe en." "Nej vi skal ikke, vi kan kigge på dem." "mor, vi skal låne en." "Nej, de er ikke sådan nogle, der låner ud.")

Så OK, jeg er mere mom end super. Er der nogen, der vil donere et tvillingekøretøj eller en build-a-bear-bamse eller noget?

Tak.

6 kommentarer:

  1. kan du ikke købe sådan et rullebræt der kan spændes på barnevogn, som Sønne kan stå på eller sådan en stol der kan sættes ovenpå? De kan ikke være så dyre...

    SvarSlet
  2. Jamen ståbrættet har vi. Men for det første er det svært at have fødderne i nærheden af barnevognen, når brættet med møje og besvær er blevet sat på, og for det andet vil drengen ikke rigtigt stå på det...

    Jeg ville vildt gerne have sådan en stol, men den kan tage max 15 kilo, så det er ved at være passé - især når Manden er meget sikkerheds-obs (og det er nok meget godt, at han er det - for barnevognen smider hele tiden et hjul eller en skrue eller en dims, jeg ikke kan navnet på, så det kunne nemt gå galt med to børn ombord).

    OK. Har rimeligt meget nej-hatten på. Det skal nok gå, jo. Om ikke andet smider jeg gravid-flæsket af alt det slæberi, og det er da også noget...

    SvarSlet
  3. Det holder ikke med det bræt, man er nødt til selv at gå vinkelret for at være der ;-) Jeg har set, at man kan få en ethjulet sykel til at montere på siden af barnevognsstyret. Ret smart og helt sikkert noget for en 2årig. Har dog ikke selv prøvet.

    SvarSlet
  4. Altså jeg ved godt at CYKEL staves med C!!! :0

    SvarSlet
  5. nå, men kan man så ikke købe sådan en rygsæk med propel på og så binde en snor rundt om maven på Sønne og så binde den anden ende på barnevognen? så kan han lissom bare flyve ved siden af barnevognen? Eller hva?

    SvarSlet
  6. Vi må opfinde den flyver NU! Cyklen lyder nu også sej... men måske lidt svær at få med ind i en bus!? Det er nemlig et yderligere problem med det bræt. For hulan, mand. Jeg elsker mine børn. Jeg hader logistik.

    SvarSlet