torsdag den 15. september 2011

Efterlysningsbarnevognsspam. Eller: Red Carportens krop mens tid er...

Nu har jeg bakset rundt i busser og på trapper med to børn hver eftermiddag i lidt over en uge.

Resultat?

Min krop er totalt klar til førtidspension. På den ret smertefulde måde. Som i: Ryg og bækken gør konstant ondt. Men førtidspensionen kan næppe betale de rask væk 4000 kroner, en brugt tvillingebarnevogn koster.

Såøh, hvis der er nogen derude, der kender nogen, der kender nogen, der har noget, de vil udlåne/udleje/sælge til en (noget) billigere penge, så er jeg SÅ game. Der skal være plads til en liggende Bette og en siddende Sønne. Og hvis køretøjet oven i købet kan komme ind i en bus, så følger der en fadøl med prisen...

PS Hvis du er folketingskandidat og læser det her mens tid er, så er min stemme til salg for en City Select fra Babyjogger. Men så skal der også følge babylift med. OK?

6 kommentarer:

  1. Hep: http://www.dba.dk/tvillingeklapvogn-carena/id-77225830/ Sådan en overvejede vi kraftigt at købe (netop fordi alle de der mærke-vogne er så p*ssedyre), men da vi (ok, jeg) insisterede på at købe, var der ingen brugte til salg...

    Jeg kender en, der har denne her, og hun er SÅ glad for den!

    (PS: HVIS der er en folketingskandidat, der læser dit indlæg, så er jeg ikke sikker på, at der behøver at være en babylift med City Select'en. Eller - det håber jeg i hvert fald ikke, for jeg har fået at vide, at man ikke behøver en til City Elite'n, så vi har kun en Voksi...)

    SvarSlet
  2. ... og så ringede jeg på din annonce, for den koster jo kun en tusse, den klapvogn! Men sælgerdamen sagde, at hun vil af med den, fordi hendes halvandet år gamle tvillinger er blevet for store og tunge til, at hun kan bugsere vognen rundt. Så går det næppe med TungeGamleSønne.

    Mere til den pris! Det kan vi lide.

    SvarSlet
  3. Jamen, så får du da liget et link mere. Nok ikke til trekkingture, men til og fra vuggestue: http://www.dba.dk/tvillinge-paraplyklapvogn/id-77599781/ (og endnu billigere end den første).

    I øvrigt vildt nok, at hende sælgerens tvillinger er blevet for store allerede. Min veninde, der har Double Swing'en, bruger den stadig som by-vogn (godt nok kun på ferier og sådan, men alligevel) til en 5-årig og en 2-årig...

    SvarSlet
  4. Vi har denne (http://www.carenababy.com/CARENA/Denmark/STROLLERS/TwinStrollers/Strollers/Products/37182.htm) det er en lidt større og lækrere vogn end den fra DBA, den kan snildt transportere lillesøster og storebror på tilsammen over 20 kg - vi fik den på tilbud i en Ønskebørn til 2300 og så en liftdel til 400kr. Den er klart ikke lige så lækker som de dyre søskendevogne, men det fungerer, især til prisen. :)

    Sidsel

    SvarSlet
  5. Jeg ved godt at en Mountain Buggy kan være en lidt hamper affære, men den er virkelig rigtig smart til bykørsel. Jeg har brugt vores i Åårhus' busser mange gange, den fylder og vejer ikke ret meget, og kan vende på en 50-øre. Der er en til salg i Højbjerg. Godt nok lidt slidt, men måske er det noget? http://www.dba.dk/tvillingekombivogn-urban/id-77333969. Afhængigt af hvor stor Betteliv er kan I købe en lift-del til (evt. i Holland eller UK), som hun kan bruge indtil hun er stor nok til at ligge i selve klapvognsdelen.

    Kloge Åge er over and out nu :)

    SvarSlet