torsdag den 19. maj 2011

Tykkemors torsdag i tal

Antal gange jeg har bevæget mig fra gadeplan til fjerde sal: 2

Antal gange det er foregået kravlende: 1

Antal timer, jordemoderen mener, jeg bør hvile hver dag for at undgå for tidlig fødsel: 2

Antal timer jeg i gennemsnit har hvilet den sidste uge: 0

Antal gram, jordemoderen mener, Betteliv vejer: 2500

Antal gram dét er mindre, end hvad enorme Sønne vejede på samme stadie: Uvist, men nok en 500 stykker

Antal minutter Bettelivs overraskende ringe størrelse fik mig til at tænke "åhnej, jeg har væksthæmmet hende med kaffe og klemt hende sammen med mine 1000 plukkeveer og forgiftet hende med piratos": 2

Antal timer Bettelivs overraskende ringe størrelse fik mig til at tænke "YES, så er hun måske nemmere at føde end Sønne, hvis enorme hovedomfang betød lige lovlig meget gigtmedicin til moren efterfølgende": 5 and still counting

Antal bækkenløsnings-props jordemoderen mener, jeg bør anskaffe: 2

Antal bækkenløsnings-props jeg orker at anskaffe: 0

Antal minutter til jeg skal i seng: 10. Max. Hvis Sønne kan sove klokken syv (!), kan jeg vel også.

2 kommentarer:

  1. Jamen så godnat. Håber du får hvilet ud :)

    SvarSlet
  2. Tak :-) Jeg gik i seng klokken syv og sov klokken 11... Det er måske ikke helt fremmed, det der med at Sønne ikke altid sover top-godt.

    SvarSlet