søndag den 15. maj 2011

Projekterer? Hvem mig?!


Se lige damens kunstige smil, hva'. Det er tydeligt, hvad hun tænker: "Jeg er tyk, jeg er træt, jeg sover dårligt om natten, og jeg kan ikke engang få lov at holde barsel og ligge på sofaen og se Mad Men og spise chokolade. Næh nej, her står jeg og arbejder og er smurt ind i make up og de har oven i købet bedt mig smile. Føj!"

Eller også har hun lige fået bleget sine velformede tænder og synes, hun får mest valuta for pengene, hvis hun viser så meget tandareal som muligt.

Jeg har i øvrigt fået bladet af Matas, som tror, at de kan sælge mig alt muligt, hvis de giver mig gratis vareprøver i "en spændende barselspakke." (Barsel! pfft) Det kan de ikke. Jeg har ikke tid, jeg arbejder. Dog uden make-up og med ret gule tænder.

4 kommentarer:

  1. Jeg holder ikke barsel (endnu! en måned tilbage!). Men har 1. ligget på sofaen 2. spist chokolade 3. set mit livs første afsnit af Mad Men (ikke ringe!) indenfor de sidste fireogtyve timer. Og priser mig lykkelig for at jeg ikke behøver 1. blege tænder 2. have fuldfed makeup på 3. tages billeder af.
    PS: Hvordan får man fingrene i 'en spændende barselspakke'? Jeg vil gerne lære at udnytte bebsemaven til lidt gratis goder. Fx har totalt højgravide Rosa har lige gaflet en gratis blespand fra Babysam mod at melde sig til deres nyhedsbrev. Hun har sågar oprettet en ny mailadresse kun beregnet på nybagt-forældre-giveaways. Hvem sagde Babyspam?

    SvarSlet
  2. Ajajaj du er allerede bedre til at holde barsel, end jeg nogensinde bliver! Selvom jeg dog er ved at komme efter det på chokofronten.

    Matas giver dig gratis blade, fire små bleer (dvs nok til cirka to timer), en sutteflaske og et nanogram creme, hvis du tilmelder dig på clubmatas.dk, sætter flueben i barselsfeltet og går ned i matas og råber "hit med barselspakken". Liberos pakke er, så vidt jeg husker fra sidst, bedre. Du ved, langtidsholdbar gulerodsmos og lidt flere bleer og sårn...

    SvarSlet
  3. Kære blogindehaver,
    Er det muligt at kontakte dig uden om bloggen? Jeg har nogle spændende ting i ærtem, som jeg gerne vil drøfte med dig...

    Mvh.
    Lene

    SvarSlet
  4. Jeps - du kan skrive til amagernet@hotmail.com (det er en oplagt mailadresse for enhver århusinaer, neh?) Jeg glæder mig til at høre fra dig!

    SvarSlet