søndag den 27. marts 2011

Flere solskinsdage. Flere plukkeveer.

Jeg har plukkeveer. Jeg er træt. Jeg savner mit gamle job og mine gamle kolleger. Og søvn. Og en krop, der ikke hyler op, hver gang jeg prøver at lægge mig på ryggen, løbe efter bussen eller løfte min søn.

Men solen skinner. Og i dag har vi haft Eksemplarisk Brunch, et anbefalelsesværdigt koncept, hvor gæsterne kommer med pandekagerne og jordbærene og mælken til kaffen. Og hvor Fædrene snakker om HTML5, mødrene om ligestilling, og børnene leger artigt uden at komme op og slås. Det er OK. Og jeg kan godt tillade mig at drikke en kop kaffe til, før jeg bliver nødt til at arbejde.

3 kommentarer:

  1. fanme sådan en dejlig dag! FLERE AF DEM!

    SvarSlet
  2. Du er sej. Og jeg sender dig varme til at smelte de mange smerter.
    Tak fordi du lægger mærke til solen, og deler den skønne solidariske brunchidé med os.

    Kærligst fra Louise fra holdaf.dk

    SvarSlet
  3. Sunde mor, jeg har også nydt solen idag, dog uden plukkeveer (tror jeg, hvordan mærkes de mon sådan nogen? et eller andet er der vist på færde men jeg er ikke helt klar over om det mon er bebsen der dikkedikker indefra). Og sol og gulerodskage og økosaft kan gøre mirakler når man ellers søber hen i kvalme-arbejdspres-hormonhumør-selvmedlidenhed. Så jeg er med dig, herovre i københavnstrup. Møs fra m

    SvarSlet