mandag den 21. november 2011

Heste, høns, kameler

Følgende samtale udspillede sig i dag i vuggestuens gardarobe:

Sønne: Der er et billede af Kalle! Hvor ER Kalle?!

Mig: Kalle er holdt op, kan du huske det? Han er startet i BØRNEHAVEN!

Sønne: Hvornår skal jeg i børnehave?

Mig: Efter jul. I samme børnehave som Kalle, faktisk. Og som nogle heste og nogle høns.

Sønne: JA! Og KAMELER!

Mig: Æh... Altså, nej. Heste. Høns. Ikke kameler.

Sønne: JO! KAMELER!

...

Ohyesbaby! Vi har fået en plads i selveste naturbørnehaven. Den med hestene (uden kameler). Og Sønne er kun institutionsløs i december, hvilket føles som en sand velsignelse mod de tre-fire måneder, der på et tidspunkt var udsigt til.

(Men hvis I alligevel skulle få lyst til at babysitte eller bare playdate her op mod jul, siger I bare til. Så siger trættemor pænt jatak)

1 kommentar:

  1. Åh, børn og dyr og realitetssans. I går i vuggis var der nogle børn, der legede at de tog i zoologisk have. Jeg spurgte, hvad de skulle se der. Tissemyrer, tiger og mammut, var svaret.

    Kram fra tante Julka, som gerne playdatede i København

    SvarSlet