tirsdag den 9. november 2010

Sne og blues og snart kaffe

Det sner! Og opad naboens skortsten ryger det med idyl-og-effekt-røg ud til alle snefnuggene.

Men: Sønne er sur-ked. Manden er træt og snottet. Jeg har sygt meget arbejde (noget med en deadline, der lige var en måned før, jeg troede/syntes/håbede/mente).

Det har affødt et umanerligt tidligt nytårsfortsæt om ikke at arbejde nær så meget i 2011. Hvilket er et fortsæt, der - som noget ret unikt - ikke bliver svært at overholde. For både kontrakt I og kontrakt II udløber til nytår uden chance (eller risiko om man vil) for forlængelse. Ret heldigt, egentlig, at jeg ikke formøblede min dagpengeret alligevel. Måske jeg rent faktisk en dag får chancen for at se folk andre steder en på Facebook?

Nå. Fuck novembertirsdagsblues. Nu skal jeg arbejde. Godt der er kaffe. Og nu er det i øvrigt holdt op med at sne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar