torsdag den 9. juni 2011

Kaospiloten og Kreabloggeren

Manden kan nu - udover fotograf, dykker, selvlært håndværker og en hel række andre interessante titler - kalde sig Kaospilot. Og til dem, der tror, at man kommer sovende og syngende til sårn en titel, kan jeg kun sige:

Selvom hans eksamen inkluderede både film, chokolade og tegninger (herunder én af mig og maven...) er det saftsusemig det hårdeste uddannelses- og eksamensforløb, jeg nogensinde har været vidne til. Og hvirvlet ind i. Og jeg har gået cirka 1000 lange, hårde år på universitet.

I går var der udover eksamensnerver både blomster og jordbærkage og tårer og solskin og champagne - også til mig og Betteliv. Og der var denne her gave fra mig:


Hvilket jo på den ene side er vildt nederen, fordi det slet ikke er til Manden, når det kommer til stykket - men til 50 cm. pigebarn, der meget gerne må ankomme snart. På den anden side er det, når jeg selv skal sige det, voldsomt imponerende at jeg kan svinge mig op til den slags krea-ness mavens størrelse und so weiter taget i betragtning. Kreablogger for en dag!

Anyway. I dag har jeg taget tre middagslure og er alligevel så træt, at jeg er ulideligt gnaven, når jeg endelig er vågen... Jeg er for gravid til alt det festivas og adrenalin. Nu vil jeg sove igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar