søndag den 12. juni 2016

Så kom hun!

Så kom hun, verdens fineste bette Ellinor. I onsdags ganske fredeligt hjemme i fødekarret.


Fredelighed blev dog hurtigt afløst af panik og kæmpeblodtab (mit) og en ambulance i susende fart til hospitalet. Dér har vi været - og haft travlt med operationer og blodtransfusioner og små-sammenbrud - ind til i går, hvor vi endelig endelig kom hjem. En hel del blod fattigere, ja, men helt fyldt med taknemmelighed over livet, velfærdssamfundet og den fineste, gladeste, blødeste klump minimenneske.

Jeg fortæller mere om det alt sammen senere, men nu skal jeg snuse til bette E, der ligger og grynter ved siden af computeren.

22 kommentarer:

  1. Århhhh lille fine menneske. Tillykke 🎉🇩🇰

    SvarSlet
  2. Stort tillykke, sikke en lækker smile-baby

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er lige det, hun er. Hun smiler og smiler, og jeg fortolker det helt klart som om, det er bevidst... (og at hun er usædvanlig kvik. Og fin. Det er klart.)

      Slet
  3. Så fin og lækker. Åh, jeg elsker små søde buttede bebser:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Også jeg. Især dette her eksemplar.

      Slet
  4. Åhhhhhr, jeg bliver skruk! Kæmpestort tillykke - hvor ser hun skøn og lækker ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bliver jeg også! Eller nærmere - jeg panikker lidt over, at det er sidste gang, jeg skal opleve den helt intense lykkefølelse man kun får, ved at ligge og snuse til et helt nyt menneske, man selv har produceret. Og tak :-)

      Slet
  5. Tillykke! Hvor er hun dejlig. Jeg må også have en 3'er...

    SvarSlet
  6. Kæmpestort tillykke med lille Lille-E :-)

    SvarSlet
  7. Nåååååå!! Hvor er hun LÆKKER!! Får helt tårer i øjnene her.. KÆMPE stort tillykke med hende:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Og det gør jeg også - altså får tårer i øjnene. Hele tiden.

      Slet
  8. Jubiiii, endelig kom hun :) Stort tillykke til jer alle, hun ligner et sandt pragteksemplar!

    SvarSlet
  9. Tillykke! Hvor er hun bare fiiiin!

    SvarSlet
  10. Tillykke hun er smuk

    SvarSlet