tirsdag den 26. maj 2015

Og derfor burde alle have en storebror og/eller en skovl

Livse: Ved du hvad, mor, Asta og de andre sagde, at min kjole lignede LORT!

Mig: Nåda! Det var strengt. Blev du så ked af det?

Livse: Ja. Jeg så sådan her ud i hovedet: Meget ked af det!

Mig (med min bedste marte-meo-stemme): Det kan jeg godt forstå. Sådan ville jeg også have set ud, hvis nogen sagde det til mig. Bad du dem holde op?

Livse: Ja. Men de holdt ikke op.

Mig: Hvad gjorde du så?

Livse: Jeg hentede min storebror! Så kom han efter dem!

Sønne: Ja. Så kom jeg efter dem. Med en skovl! Jeg løb bare efter Asta... med skovlen!

Mig: ...

Sønne: Det var bare for sjov. Jeg ville ikke slå hende ægte.

Mig: Jamen... eh? Altså... Vidste Asta godt, det var for sjov?

Livse: Nej-nej. Så vi blev gode venner igen. Så kaldte vi allesammen græsset for lort. LORT!

Mig: Mmm. OK. Eller... eh. Godt nok så.

6 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Ha ha, loving it!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg på en måde også. Selvom jeg ikke er sikker på, at jeg burde...

      Slet
  3. Godt nok så, det siger jeg også:-)

    SvarSlet