tirsdag den 7. februar 2012

Mini-Jane og Koldemor

Hm. Da jeg stod på et forblæst, mallorcinsk torv og læste blogs på telefonen, mens jeg i-søvn-trillede Bette, studsede jeg noget over mængden af kuldebrok i blogland. Og besluttede selvfølgelig, at den slags ville jeg overhovedet ikke være en del af. Nænej, hjem til Sibirien og tage minusgraderne med oprejst, huebeklædt pande og smile vinteren ad helvede til.

Det gjorde jeg så i cirka fem minutter.

Men jeg har jo lovet mig selv ikke at brokke mig. Så jeg holder kæft. Og nøjes med at vise et foto af BetteLiv, aka mini-Jane Fonda, indpakket i 1001 lag samt et par benvarmere.


Det er ikke helt nemt at øve kravle-skills i den mundering, men så er det jo godt, at hun er en glad lille sjæl, der intet har imod at trille hen og savle på Sønnes legetøj. Intet gør hende mere tryg end at slikke lidt på en legetøjsbil (særligt Volvo-lastbilen, har jeg bemærket), men det er en anden historie. Nu skal jeg ind på Facebook og se billeder fra de sygt mange venner, der er flygtet til varmere himmelstrøg...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar