tirsdag den 30. august 2011

Postkort fra Sygeland

Nåmen vi er jo stadig syge.

Eller det vil sige: Sønne is down. Hjemme fra vuggeren sammen med Thomas Tog og en bunke figenstænger, der - som han har bemærket flere gange - er "Citroen-figenstang mor". Han har ret: Der er såmen noget, der grangiveligt ligner Citroen-logoet påtrykt selve figenstangen... Helt sikkert grundlag for et sagsanlæg mod Castus.

OK. Kan I ligesom ud fra min vrøvlen fornemme, hvor træt jeg er? Søvnmangel-træt og sygdomstræt. Især det sidste.

Var i øvrigt forbi mødregruppen i dag og gik i utide fra kaffe og snak om børnetøj (jeg var mest den, der lyttede...) for at holde et lillebitte oplæg for nogle nye studerende på min ex-uddannelse. Og en kry med-mor gav mig et "hold da op hvor er du overskudsagtig" med ud af døren. Og jeg var bare alt, alt for træt til at modsige hende. Eller lave en joke om det. Eller bare sådan rigtigt kigge hende i øjnene. Hvilket vel siger noget om, at jeg ikke er ret overskudsagtig, når det kommer til stykket.

(Oplægget gik i øvrigt fint. Jeg havde BetteLiv på armen en del af tiden, hvilket resulterede i, at alle grinede af hendes grimasser i stedet for af mine trætte vittigheder. Men de grinede dog.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar